2010. február 23., kedd

A jólismert pillangó




Íme a híres neves pillangó. Ennek a pólónak csak a díszítése az én érdemem. Úgy készült, hogy egy üvegmatrica sablon alapján kivágtam vászonból a pillangót, s sűrű cikk-cakk varrással beszegtem, majd a szegés mentén felvarrtam a pólóra. Miután felkerült, azután kezdtem el hímezni mind a két anyagon keresztül. Azért így, mert ha csak a vászonra varrnám fel, akkor lehúzná a flitter súlya, és elállna a pólótól. Szóval szépen, egyesével, gyöngy segítségével felvarrtam a kis virágokat. Nagy bánatomra ezeket a virág alakú flittereket már nem nagyon látni sehol. Amikor kész lett a pillangó, akkor textil festékkel húztam köréjük mintát. Sajnos ezek a festékek még a kézi mosást sem nagyon bírják, mert eltörnek, vagy elengedik az anyagot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése