2010. február 16., kedd

Flitter




Mivel nagyon szeretem a csillogó dolgokat, így mostanában minden új pólómat ezzel díszítem. Nem mindenhol találni olcsó flittert, de van azért pár jó lelőhely. Beletelt egy kis időbe, mire rájöttem, hogy hogyan tudom gyöngy nélkül is felvarrni. Eleinte csak gyönggyel próbálkoztam, de ezzel a módszerrel csak kitölteni tudtam a pillangókat. A folyóméteres flitter nekem nagyon nem vált be, mert nem tudtam úgy felvarrni, hogy ne tekeredne meg. Amellett nem is igazán tartós, mert nekem az első mosásnál lejött a színe. Fontos dolog, hogy semmilyen flitteres ruhát nem szabad mosógéppel mosni. Vagy leszedi a színét, vagy eltöri a flittert. Amióta az összes pólóm ezzel van díszítve, elég nehéz rászánnom magam, hogy kimossam egyesével. Úgy szoktam csinálni, hogy a mosdóba engedek melegvizet, teszek bele mosószert, s a legvilágosabbtól kezdve haladok a legsötétebbig egyenként. Majd mikor ezzel végeztem, jöhet az öblítés ugyanebben a sorrendben. Mivel, ha kézzel csavarom ki a ruhát akkor 2-3 napig alatt szárad meg, így ki szoktam centrifugázni a géppel, s így másnap reggelre megszáradnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése